3 Haziran 2011 Cuma

Sıkça Sorulan Sorular

Lens Hakkında Bazı Püf Nokta Sorular..


slm; Şeffaf lens kullanıyorum lenslerimden rahatım ama görüntümden çok sıkıldım değişiklik için renkli lens kullanmak istiyorum renkli lensler de şeffaf lensler gibi rahatmıdır bunu merak ediyorum bu konuda yorumunuzu bekliyorum. Şimdiden teşekkürler. 

slm; Bildiğiniz gibi lenslerin bir çok çeşidi var ve hepsinin özellikleri ve materyali birbirinden farklıdır. Lens seçimi yaparken sadece göz numarasını bilmek yeterli değildir,lensin çapı,temel eğrisi,oksijen iletimi,su içeriği seçim yapılırken dikkate alınması gereken önemli noktalardır. Bahsetmiş olduğumuz kontakt lens değerlerinin ölçümlerini ise göz doktoru yapmalıdır,göz hekimi yapacağı ölçümler ve uyum muayenesi sonrasında kişiye en uygun lense karar verecek kişidir. Şeffaf lenste olduğu gibi numaralı renkli lensleri de hiç bir sıkıntı yaşamadan kullanan bir çok kişi var,ancak saydam yada renkli hiç farketmez tüm ürün değişimlerine karar verecek kişi yine doktordur. 

merhaba yıllardır şeffaf lens kullanıyorum internette inceleme yaparken hidrojel ve silkon hidrojel lens diye birşeyler gördüm kullandığım lens softlens benim lensim hangisi oluyor bu durumda lenslerim bitmek üzere bitince hangisinden almalıyım silikon olandan mı hidrojel olandan mı,bu muammadan kurtulmama yardımcı olursanız sevinirim saygılar

Merhaba; Soflens hidrojel lenslerdendir. Eski nesil kontakt lensler olarak adlandırılan hidrojel lenslerle karşılaştırıldığında ,yeni nesil silikon-hidrojel lenslerin oksijen iletimi çok daha fazladır. Yeni nesil silikon-hidrojel lensler,korneanın ihtiyaç duyduğu oksijen iletimini hidrojel lenslere oranla çok daha fazla sağlamaktalar. Doktorunuza danışarak yeni nesil silikon hidrojel lensleri deneyebilirsiniz. 

Slm; şeffaf lensle saydam lens aynı şeymidir arkadaşlar doktora gidcemde hangisinden istemeliyim.

Merhaba; Saydam lensler aynı zamanda şeffaf lens olarak ta adlandırılmaktadır.

merhaba aylık şeffaf lens kullanıyorum yıllık şeffaf lensleri araştırdım aylık lensden yıllık lense geçmemde bir sakınca varmı ne dersiniz

Merhaba; Lens seçimi ve değişimi ile ilgili karar ve yeteli bilgi alabileceğiniz kişi göz doktorudur. Aksini yapmak,bilinçsizce aldığınız lensi kullanamamanıza ve göz sağlığınıza zarar vermenize neden olabilir. 

merhaba Uzun zamandır focus Şeffaf lens kullanıyorum son 1 aya kadar çok rahattım ,bir aydır batma hissediyorum ve gözlerim kızarıyor neden böyle oldu eski lens kutusuyla yenisini karşılaştırdım hiçbir fark yok yaşadığım sorunun nedeni nedir sizce?

merhaba; Focus lens hidrojel lenslerdendir ve silikon hidrojel lenslere oranla oksijen geçirgenliği çok daha düşüktür. Lensinizin kullanım ömrüne (1 aylık lensi 1,5 ay kullanmak gibi) dikkat etmediyseniz,çok uzun saatler gözlerinizi dinlendirmeden kullandıysanız,gözleriniz yorulmuş olabilir,bu nedenle en yakın zamanda bir göz hekimine görünmelisiniz. Doktor yapacağı muayene sonrasında size farklı bir ürün önerebilir yada bir süreliğine gözlerinizi dinlendirmenizi isteyebilir. Bu tarz durumlarda farklı bir sebep yoksa hasta doktor tarafından günlük lenslere yönlendirilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder